środa, 20 kwietnia 2016

Ślubnie w fioletach

Witajcie!

Widać, że wiosna zadomowiła się u nas na dobre, choć czasem, żeby nie było nudno, zaskakuje nas nieco chłodniejszymi, niż na tę porę roku przystało, temperaturami.
Mam nadzieję, że Wam tak samo jak mi taka wiosenna pogoda daje motywację do działania i  tworzenia. Dzień jest dłuższy, więc można swobodnie rozłożyć sobie pracę na cały dzień - dla mnie to duży plus. 

Dziś chciałabym Wam pokazać karteczkę ślubną, bo ostatnio to właśnie kartki w tematyce ślubnej dominowały w mojej pracowni. Karteczka będzie troszkę inna niż zwykle, bo cały czas szukam inspiracji i staram się realizować nowe pomysły siedzące w mojej głowie na tyle, na ile mi się to udaje. 
Sami oceńcie, czy taki styl podoba Wam się, czy może byście coś dodali albo zmienili? 


W karteczce dominuje fiolet, przełamany szarością z dodatkiem ślubnej bieli. Do jej wykonania wykorzystałam tradycyjnie bazę z firmy Anita's, paski 3mm oraz białe półperełki. 




Co sądzicie? :)

1 komentarz: