wtorek, 22 marca 2016

Wielkanocna radość :)

Witajcie,

Mam nadzieję, że tak jak ja, powoli czujecie już nastrój zbliżających się świąt Wielkanocnych,
a i radość z coraz bardziej wiosennej aury za oknem Wam dopisuje.
Aby nieco bardziej wprowadzić was w ten piękny czas, gdy przyroda budzi się do życia,
chciałabym zaprezentować karteczkę wielkanocną, którą ostatnio udało mi się wykonać :)

Na początek kilka słów o kartce:

Tekturki, których użyłam do jej wykonania, pochodzą ze sklepu Paper Concept i zostały kupione stacjonarnie w Katowicach.
Papier, którego użyłam w tle, to zwykły papier prezentowy.
Paseczki, z których wykonałam quillingowe elementy mają wymiary 3mm/80g/30cm czyli takie, jakich standardowo używam w swoich kartkach.
Część pasków pochodzi  ze sklepu Enitana, a część z firmy Tęcza z Allegro.


Zapraszam do obejrzenia kilku zdjęć :)






















Mam nadzieję, że karteczka się spodobała. Piszcie, co o niej sądzicie :)

Pracę zgłosiłam do wyzwań:


8 komentarzy:

  1. Zachwycaja mnie te quillingowe zawijaski, bo sama nigdy ich nie robiłam. Podziwiam umiejętności. Praca niezaprzeczalnie kojarzy się z wiosną. Dziękuję za dział w wyzwaniu Paper Concept.

    OdpowiedzUsuń
  2. Radośnie i wiosennie - aż nie można się doczekać świat :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Craft Style :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna karteczka, bardzo ładne kwiatuszki

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna, radosna i bardzo wiosenna karteczka. No i ten dodatek qulingu. Cudo. Dzięki za udział w Naszym wyzwaniu w Kwiecie Dolnośląskim. Życzę powodzenia oraz Wesołych Świąt i mokrego Dyngusa:)

    OdpowiedzUsuń
  5. urocze te kwiaty, a szczególnie żonkile :)
    dziękujemy za udział w wyzwaniu Cherry Craft :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna praca, w 100% wiosenna, radosna i kolorowa! Dziękujemy za udział w wyzwaniu PaperConcept.

    OdpowiedzUsuń