poniedziałek, 14 marca 2016

Od czegoś trzeba zacząć :)

Witajcie!

Nazywam się Daria i mam 17 lat.
Prowadzę na facebooku stronę Kartki z sercem, na którą serdecznie zapraszam :)

Jakiś czas temu technika Quilling skradła moje serce i od roku jest ona nieodłączną częścią mojego życia, moim głównym hobby i zajęciem. W swoje prace wkładam wiele serca i pasji.
Dlatego, aby móc się z Wami podzielić swoją miłością do zwijania pasków papieru,
nie tylko od strony zdjęć gotowych prac, postanowiłam założyć bloga.
Mam nadzieję, że moje prace i wpisy na blogu przypadną Wam do gustu i będziecie tutaj często zaglądać.

Na początek chciałabym pochwalić się kilkoma swoimi ulubionymi pracami, więc zapraszam do oglądania!

Aby powiększyć zdjęcie - kliknij :)




Więcej prac już wkrótce - zapraszam do śledzenia bloga :)



4 komentarze:

  1. Pięknie wykonane kartki, widać, że włożyłaś w nie dużo pracy i serca :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i niezmiernie mi miło! Również pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  2. Przecudne! Wszystko genialnie wykonałaś :))

    OdpowiedzUsuń