wtorek, 29 marca 2016

Wspomnienie wielkanocy

Witajcie w to przepiękne, słoneczne popołudnie. Mam nadzieję, że Wam wszystkim święta minęły równie fajnie jak mi. Niestety, ale wśród tych wszystkich  pozytywów jest jeden minus - minęły zdecydowanie za szybko. Na szczęście wszystko wynagradza piękna pogoda za oknem i to ona daje mi największego kopniaka do tego, żeby tworzyć. W tym wpisie chciałabym jeszcze na chwilę powrócić do minionych już świąt Wielkanocnych i przedstawić Wam ostatnią karteczkę w bardzo wiosennym klimacie, którą wykonałam przed Wielkanocą.

Kartka została wykonana na bazie z Anita's, kupionej w Paper Concept. Papiery użyte w karteczce pochodzą z serii "Tiny miracles" z Lemon Craft oraz "Dobrze wiedzieć" z Piątku Trzynastego.  Tekturki pochodzą również  ze sklepu stacjonarnego Paper Concept w Katowicach. Kwiaty wykonałam tradycyjnie z 3mm pasków.

Poniżej kilka zdjęć karteczki.


                                     

 



Kartkę zgłaszam do wyzwań:

 






Napiszcie koniecznie, czy Wam się spodobała.

Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia :) 

3 komentarze:

  1. Pogodny klimat i perfekcyjne wykonanie - to atuty Twojej pracy. Dziękuję za udziałw w wyzwaniu Paper Concept.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna! Dziękujemy za udział w wyzwaniu PaperConcept.

    OdpowiedzUsuń